I'm home in my own bed again

Då var man hemma i Falkenberg igen.
Dansföreställningen igår var bra! Modernt är inte min favorit, men gud vad duktiga de var!
Väl hemma körde jag i mörker för första gången och det gick bra! Kanske pga alla gatulampor...
Världens finaste pojkvän var här och väntade när jag kom hem. Saknat honom!
Om två och en halv timme blir det skola igen, men det är veckans kortaste dag så det är ok.

Btw, Alliansen vann valet och SD blir vågmästare! Vet inte vad jag tycker om det. Jag känner mig typ blå och rödgrön på samma gång. Men mest S tror jag nästan. Jag vet i alla fall att det INTE var bra alls att SD får makt nu!


Vi provade såna women-shapers på Lindex. Satt som en smäck och man fick verkligen rätt former! Kände dock inte att det var värt 250 kr.


Helgens inköp. Stövlar och skjorta till mig och en thirt till Julle. Sparar pengarna eftersom det blir Helsingborg om två veckor och Örebro om en månad.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0