I've got a good one!

Denna eftermiddag och kväll har jag spenderat med världens bästa, underbara, mest saknade Joanna Lindblom!
Vi möttes vid Hemmakväll (ja, vi är tjocka men det är faktiskt sötsugsveckan) för att köpa lite godis. Sista dagen med specialpris på Ben&Jerry så vi var ju bara tvugna att köpa en! Det var ju trots allt vi som skulle smakat alla smaker förra sommaren, men föll på målsnöret.


Sedan stack vi hem till J. Snackade, snackade och snackade i två och en halv timme. Vi planerade även en potentiell Stockholmsresa- wihoo!
Sedan var det final i Fångarna på Fortet. Både jag och min bästa vän har sett alla avsnitt så detta gick ju inte att missa. Vi hejade tappert på Elektra (cool) och Magnus Samuelsson (skön) i Fortets Mästare men det räckte inte hela vägen. De har underhållt våra kvällar i alla fall.

Mycket bra dag tycker jag! Hoppas alla ni där ute har en vän som hon!


Jag är KÄR i dessa 12cm klackar Joanna köpte i Stockholm! Jag blir aldrig så avis som när hon har gått loss i huvudstaden!



13 months ago we looked different but felt the same. 7 years and still going strong- BFFs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0