Last night went well

Igår kväll var det ju första gången i min nya dansklass. Lite nervös var jag allt eftersom den är snäppet svårare än jag är van vid. Den känslan försvann knappast av att när jag kommer dit träffar jag en danstrea och flera f.d. danstreor, bland annat min förra gymnastiklärare Madde.
Men det var bara att ta sig i kragen och visa att om de kan så kan även jag.
Och visst gick det. Jag var väl knappast perfekt, men jag hängde med hyfsat. Nu är det bara att kämpa och kämpa för att bli lika bra som de bästa i gruppen.
Det är bra att ha någon att se upp till och sträva efter tycker jag!


Redo för dagens tredje träningspass (= slut redan då)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0