Liseberg

Liseberg igår var awesome (helgens ord- helt klart!)
Vädret var great, soligt och precis lagom varmt. Det var en hel del folk men vi hann åka det mesta ändå. Jukebox, Balder, Spinrock, Sammys 3D äventyr, Uppskjutet, Flumeride, Lisebergsbanan och Kållerado x2. Det enda som var lite synd var att Kanonen krånglade.
Och jag vann lite också! Jag som aldrig vunnit nåt sånt i hela mitt liv typ vann Marabou 100g x2 och Stjärnvinst Center! Så jag har drygt 4 kg Center liggandes hemma, haha! Usch vad tjock jag kommer bli...




Julle var skitduktig på basket och vann ett stort gosedjur till mig och ett till lilla Linnea.


Jag älskar dig!


Dagens outfit!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0