Need new

Egentligen borde man utnyttja kvällstimmarna till något vettigt- men det lär inte ske.
Efter dansen har jag kollat lite på tv (Halv åtta hos mig är ju faktiskt i Falkenberg), duschat och ätit.
Nu spanar jag efter ny fräsh musik. Det blir alltför ofta att jag låser mig vid den musiken jag redan har på min lista. Men nu tillkommer några (jag vet att jag är lite efter ibland, haha):
Eminem – Love The Way You Lie
Rihanna – Te Amo
Justin Bieber – Baby
Adam Lambert – Whataya Want From Me
Lady Antebellum – Need You Now

Förresten- jag får panik på när man har en skitbra låt typ på uppvärmningen i dansen men inte vet vad den heter och man glömmer fråga! Jag kan ju sitta och söka i evigheter innan det blir rätt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Steinaradele

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-01-14 @ 09:45:19
URL: http://steinaradele.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0