Not ready to let go

I början var det lite småkallt att kolla på träningen, och mot slutet blev det riktigt kallt! Mina stackars händer!
Men det var kul att vara där igen, även om jag fortfarande inte får träna.
I don't think I'm ready to let go just yet

Mitt ringfinger är helt wacko. När jag kommer in efter att ha frusit blir de andra fingrarna röda (som det ska) men detta fingret blir vitt. Haha, lame!

Nu har jag precis färgat håret på min syster. Får hoppas att det blir bra för annars blir nog inte mamma glad.
Jag vill själv färga håret men jag vet inte riktigt hur än. Så ni får tycka till lite (igen)

Ljusa slingor ? (dock har jag mörkare grundfärg nu)


Eller mörkare, varmare brunt? Jag till vänster



Eller ska jag inte färga det alls?


Nu: Supersugen (filmen)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0