Worst timing possible

Igår vid sextiden satt och här och skrev ett inlägg. Samhällsarbetet var nästan klart and ready to go.
Jag gick och åt, och när jag kommer tillbaka fungerar inte internet längre!
Blåst tjej som inte kan överleva en kväll utan internet, gissar jag att ni tänker?
Men det där samhällsarbetet jag nästan var klar med- deadline midnatt!
Paniiiiiik!
Efter några timmars försök fungerade det fortfarande inte, så det var bara att snällt maila min lärare (från mammas mobil) , förklara läget och säga att jag lägger över arbetet på usb så skickar mamma det från jobbet.
Hittar jag mitt usb-minne då? NEJ!
För jag har så mycket grejer som bara ligger och skräpar! Letade i säkert en timme men hittade bara lite pengar (inte så lite iofs), presentkort, dammråttor och massa tomma smyckesaskar. No usb.
Det var en hysfat frustrerad tjej (mest på mig själv) som gick och la sig sent igår...



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0