Back to business

Tisdag och tillbaka i skolan. Att komma tillbaka med en åtta till fyra-dag var inte helt ok, har gått och gäspat typ hela dagen. Men helt ok har den varit ändå och avslutades med ett tufft och välbehövligt jazzpass.
Därefter begav jag och Julle oss på väg hem på cykel. Tur som tusan att jag efter en dryg tredjedel kom på att jag hade körlektion klockan fem- hehe. Det var bara att vända. Tur att jag kom på det i alla fall!

Var förresten inne på Kicks och testade parfymer. De jag föll för var främst Christina Aguileras By Night och Escadas Taj Sunset. Ni förstår, jag försöker desperat komma på nåt att önska mig till födelsedagen, haha.


Gammal bild på den outfit jag hade idag. Plus hallonröd JC-kofta och rosa Converse.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0