No rest

Idag var det bara att dra sig upp i tid, för jag skulle hålla i ett extra dansrep med musikalen. Uppvärmningen hade jag kommit på inatt när jag kom hem, haha.
Alla jobbade superduktigt och jag börjar verkligen få mersmak för det här med att vara danslärare!

Förresten kunde man cykla hem utan jacka idag- hur underbart?
Dock ska jag inte vistas så mycket ute. Ska slappa (behövs), duscha (behövs ännu mer, haha) och göra något åt den enorma högen kläder som ligger på mitt golv. Efter de senaste superstressiga veckorna låter det faktiskt inte särskilt fel.


Älskar att ta kort på blommor (även om jag inte har systemkamera). Dessa finfina fick jag av mina föräldrar igår efter konserten.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0