Bad but also some good

Kvällen var väl inte toppen kanske.
Som vanligt blev det Solsidan, Time Out och Wallander. Inget One Tree Hill dock, för när pappa upptäckt att minnet på hårddisken började ta slut valde han att ta bort mina 2 senaste avsnitt av OTH. Tack för den, hade uppskattat om han frågat först bara så jag själv kunde raderat något jag redan sett...

Men jag har haft ett bra lov! Mycket tid med pojkvän, en del tid med vänner, lite dans, lite träning, lite plugg, lite shopping- ja, lite smått och gott helt enkelt! Passade mig perfekt just nu!
Nu blir det tillbaks till den tuffa, men härliga verkligheten. Framöver blir det väldigt mycket dans- love it!


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0