driving&planing

Jag har precis övningskört lite, och det kändes gött att göra något vettigt denna dag.
Annars är jag mest på humör för att inte göra mycket mer än att ligga i min säng och se på tv eller sitta vid datorn. Dom dagarna kommer ibland, och idag passar jag på att se Säg att du älskar mig. Så hemsk, men ändå så bra!

Jag och Julle har planerat upp lite av lovet nu. Tidigare år har mina sportlov verkligen varit SPORT-lov ända ut i fingerspetsarna- vissa år med kanske 8 träningar och 2 matcher. Crazy but awesome!
Nu blir det istället några körlektioner, lite dans, simma, gymma, lite shopping (ska försöka hålla det på lite...), sova över i Halmstad med Julle och ja, sen får vi se. Jag är öppen för förslag!


Btw undra vad min syster i bakgrunden kan ha gjort, haha. Spillt smink på vår tröja kanske?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0