Last day of spring break

Godmorgon allihopa! Eller godmiddag kanske är mer passande...
However, sista dagen på lovet idag! Känns både ok och inte. Till skillnad från många program har jag ju något att längta till i skolan- dansen. Balett imon och jag är taggad as ever!
Men först ska jag njuta av denna sista lovdag. Sista halvan av lovet har ju varit ganska fartfylld för min del, i alla fall inte mycket ensamtid. Så idag är det endast min laptop med musik som sällskapar mig, så ska jag försöka koreografera lite.


Var bara tvungen att lägga upp den här bilden på min kusin Elin. Hon hade upptäckt läppstiftet och applicerat det helt själv. Vad ska man säga? Gullunge!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Övning ger färdighet, snar hamnar säkert läppstiftet bara där det skall vara.

2011-02-27 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0