My head is spinning with thoughs

Våren 2011:

Måndag: Skola (ett danspass), dans i Varberg
Tisdag: Skola (idrott + danspass), repetition muskialen
Onsdag: Skola (två danspass + idrott)
Torsdag: Skola (ett danspass),  repetition musikalen (dans)
Fredag: Skola (ett danspass)
Lördag: repetition musikalen (dans)
Söndag:
+ plugg, vänner, pojkvänn, körkort mm... Fritid- vad är det?

Asså jag ser ju själv hur sjukt det är. Jag är orolig att jag ska gå in i väggen. Jag känner redan nu hur orken tryter, men det kan ju också ha med blodvärdet att göra... Inte bra i alla fall!
Men det är ju saker jag älskar. Jag vill så gärna klara det.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Det ser ut som om Du har alldeles för mycket omkring Dig nu, Du måste nog ta det lite lugnare så inte allt blir kaos!!!!!!!!!!

2011-02-02 @ 19:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0