phone&small stuff

Skönt att ha tillbaka sin mobil ifrån det här årtiondet, haha.
Så allihopa, från och med ikväll är det mitt vanliga nummer som gäller igen!

Det var lite folk på Ge-kås och jag var duktig nog att hålla bra i mina pengar, även fast jag var frestad att köpa smått onödiga saker- hehe. Nu blev det bara nödvändiga småsaker och 2 par leggins.
Dagens shoppingtips: Om ni ska ha vanliga svarta leggins- köp dom på barnavdelningen (om de passar), för de ser likadana ut och kostar hälften så mycket.


* Svarta tygleggins- långa
* Svarta tygleggins- 3/4 längd
* Ljusblå spetstrosor
* Nagelfil, Pincett och Hårspännen
* Nagellacksborttagning
* Sminkborttagning

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0