pure happiness

Jag har haft en helt awesome dansdag!
På dansen vi övade på till musikalen har jag och Ida ett litet solo. Det är tekniskt ganska svårt och det ska gå snabbt, men klart som tusan att det ska gå!
Kvart i åtta fick jag och Elin rusa till andra delen av Falkhallen (tur att det var samma hus i alla fall) för jazz med Helena. Jag blev smått sur på mig själv för att jag inte hängde med och det fick mig att verka sämre, men man vet ju att det är för att jag inte vet hur övningarna är. Läraren är supersprallig och jag gillar redan gruppen. Precis lagom för mig just nu!

Nu har jag ätit, duschat, städat (mamma ska ha gäster) och jag får försöka sova snart, eftersom jag börjar åtta imon...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0