Be proud

Jag kan stolt meddela att jag faktiskt gjort något vettigt förutom att jobba idag ändå.
Jag har nämligen dammat mitt rum! Det är extremt jobbigt kan jag lova (i alla fall ganska jobbigt). Parfymhyllan och prishyllan är värst- att jag ska samla på mig så mycket som jag inte vill lägga undan!
Nu kommer i alla fall mamma bli glad när hon kommer hem från spinningen, och det är ju inte fel.

Annars så spelades musiken på hög volym (ett stort städmåste) och jag blev plötsligt jättesugen på koreografera! Så nu sitter jag här och försöker planera auditionen i Halmstad. Tummen upp för produktiv tjej.
Och sen kommer Julle hit med. Jag har laddat upp med jordgubbar och vindruvor- underbart!


Från min första egna koreografi på scen- shit så nervös jag var!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0