Only 3 more weeks to go

Jobbdag 1 av 5 denna veckan avklarad.
Det är skola igen om bara 3 veckor och det är helt obeskrivligt galet- vad tusan hände med vårt sommarlov?
Nu börjar jag igen få lite ångest när det gäller dansen, matte C och förberedelserna av auditions... Helt plötsligt är tiden inne. Får försöka börja ta tag i det idag!

Annars har jag inte gjort mycket vettigt sedan jag slutade. Vissa dagar är jag bara så himla slö efter jobbet... Usch, inte likt mig egentligen!


Btw, någon som är intresserad av att medverka i LADDAD i Halmstad i höst? Jag ska vara koreograf- både lära ut Jennifers koreografier och komma med eget. Kolla in: http://laddad.info/

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0