Productive or not?

Dagen har väl inte varit jätteproduktiv, men den har varit bra!
Julle och jag har bakat, hoppat en del studsmatta, sett klart Million Dollar Baby (sjukt bra film! Som jag grät i slutet!) och haft Solsidan-maraton. Nyss körde jag Evelina till hennes match i Ätran. Det var precis att vi kom i tid, för vi körde fel, hehe. Mest min systers fel dock!

Nu övar jag sång. Dansen är mitt starka kort och teatern sitter rätt bra, men sången behöver slipas upp innan den är som innan mina stämbandsproblem. Just nu är favoritlåten att sjunga Gabriellas sång!


Boxningsfilm- nej tack, tänkte jag. Men vilken tabbe, den är om så mycket mer än boxning!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

En fråga?? Hur kunde Ni köra fel från Fbg. till Ätran och hur??????????????

2011-07-02 @ 00:49:51
Postat av: Rebecca

Det var Eves fel. Jag tänkte köra mot Ullared och svänga av i Okome, men hon påstod att vi skulle köra rakt fram efter Netto. Efter ett tag blev vi osäkra på vägen och ringde mamma. Precis när jag skulle fråga om vi skulle svänga av i Abild eller fortsätta mot Torup bröts samtalet av dålig täckning. Vi fortsatte fram mot Torup, vilket var fel,

2011-07-02 @ 11:44:26
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det var så vi trodde Ni körde men oj så fel det blev. Hade mobiltäckningen fungerat så hade detta aldrig hänt.

2011-07-02 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0