So much for that idea...

Så mycket för min härliga sovmorgon och lediga dag...
Vaknade 06.15 av att mobilen ringde och jag fick bege mig till ICA för jobb. Ingen rolig uppväckning kanske, men pengarna sitter ju inte fel i alla fall. Med tanke på att det blev sommarens längsta jobbdag hittills så blev det ju ändå en del, fast nu är jag bra seg.

Har tagit ett gött bad och ska snart träffa Ulrika en supersnabbis. Sen är det bara att fixa sig och bege sig till stan.
Kvällens event: Harry Potter med Julle och sen thaimat i stan.
Jag ska dessutom hämta mitt körkort som redan har kommit! "Redan..." tänker ni som vet att jag tog det för mer än två månader sedan, men jag hade inte fixat kortet och skickat in allt förrän i tisdags, hehe.


Det kommer bli en superkväll tror jag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0