My first

Som sagt, min "kräftispremiär" blev lyckad!
Jag och Johanna fick stressa som galningar för att bli klara till de andra kom- inte första gången direkt.
Joanna, Towe, Emma, Julle, Pelle, Simon och Jack kom till Johanna och förfestade lite innan vi påbörjade våra 1,3 mil till Glommen. Det gick faktiskt lättare än trott, cykelturen var nog nästan det roligste med hela kvällen faktiskt.
Väl på Kräftfestivalen träffade vi massa roligt folk och hade allmänt trevligt. I bandet som spelade var min bilskollärare trummis- rätt kul överraskning ändå.
Närmare ett bestämde jag, Johanna, Julle och Emma oss för att dra oss hemåt. Jag kan lova att det kändes i benen efter ytterligare 1,3 mils cyklande!









Fler bilder på Facebook, dock blev det inte så värst många igår.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0