Baby you're a firework

Nu dansar jag lite, försöker komma på koreografi. Tjatigt kanske ni tänker, men jag har en femtedel av dansen som ska upp på scen om mindre än en månad- så jag får ta den lediga tid jag hittar.

Julle kommer hit och det ska bli mysigt. Vi har faktiskt inte träffats så mycket denna helgen. Det blir Solsidan, såklart, och sen får vi se. Jag är så glad bara över att ha honom här, man måste inte göra något superspeciellt alltid.

Btw, vi har studiedag imon. Finn felen:
Väckarklockan ringer kvart i sju för jag har körlektion mellan åtta och nio. Mellan tio och ett ska alla dansare öva inför treornas slutproduktion- där vi tvåor bara är med på ett nummer (grymt synd!), som vi redan kan in i ryggmärgen.
Men men, det är bara att gilla läget.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0