cuties&my night

Åh, asså vissa av småbarnen ville man ju bara packa ner i fickan och ta med hem- så söta!
Jag har lekt massor, rullat runt på golvet, fått massa kramar och dansat till Piff och Puff. And I loved it!
Hoppas, hoppas på att jag antingen får vara assistent eller ha egen grupp nästa år!

Nu blir det snart lite god mat innan jag ska bege mig till pojkvännen min. Med i väskan har jag grönsaker och dipp- mums! Vampire Diaries och Smallville ska vi se ikväll. Allt som allt verkar det bli en toppenkväll, eller hur?

Här får ni en bild på mitt nyfärgade hår, blonda slingor:

Ljuset gör det inte riktigt rättvisa. Egentligen är det mer blont än koppar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ditt hår var väldigt fint, tycker i alla fall jag.

2011-03-11 @ 18:56:46
Postat av: Rebecca

Tack så mycket!

2011-03-12 @ 13:01:02
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0