Messed up a bit

I morse gjorde jag och Alicia tabben med stort T- vi hade glömt ställa om till sommartid!
Inte för att jag brukar komma ihåg det, men denna morgon hade vi tid och plats att hålla. Vi trodde att vi var i hyfsad tid när vi gick upp och blev superförvånade när Elin smsade och undrade varför vi inte var på dansen än...

Några timmar dans blev det. Danserna inför Agnes konsert börjar bli klara och sitta nu! Är inte klar med min dans dock...
Efter det begav jag och Elin oss till musikalen och har övat sång hela eftermiddagen. Tur för min stackars mage att vi var några tjejer som drog till Ica på rasten. Ganska kul rep ändå, vi spenderade varje liten rast med att sitta och snacka om allt möjligt.


I behov av nya bilder

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0