Sångnostalgi

Idag när jag cyklade hem började jag plötsligt nynna på Så länge jag lever och fylldes av nostalgikänslor.
Ni kanske inte vet om det, men innan jag fick VCD (stämbanden typ låser sig och skapar andningsproblem) för ett år sedan sjöng jag en hel del. I åttan-nian tog jag sånglektioner och sjöng faktiskt några solon i musikaler och på konfirmationen. Saknar det lite faktiskt. Sjunger ju fortfarande, men får kämpa för att komma tillbaka till det jag kunde ett tag.


Jag "back in the days"

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Gud vad söt du är! vill också ha utseendet på min sida

2011-04-05 @ 15:35:26
Postat av: Rebecca

Naw, vad gulligt :)

Tack så jättemycket :)

Tror säkert att du visst har det på din sida :)

2011-04-05 @ 16:20:08
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0