Sorry, been busy

Förlåt för dagens lilla bloggtorka- been kind of busy.
Efter skolan gick jag, Elias och Ida och åt på Burger Inn (guld!) innan musikalen. Vi hade klädgenomgång och jag skulle påstå att temat är gulligt- för det var mycket sånt på 50-talet.
Efter musikalen var det som vanligt bara att bege sig tillbaka till Falkhallen för min kvällskurs i dans (som jag megagillar- både gruppen och danserna).
Cykelturen hem blev blöt och nu hinner jag inte med mycket mer än mat och dusch innan sängen.

Förresten, om ni undrar hur demonstrationen gick kan ni klicka här.


Dagens två danspass har utförts i detta rosa/lila linne med spetsrygg från JC och vanliga svarta leggins.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0