This has been an awesome weekend

Förmiddagen spenderades på Stålboms med en underbar smoothie och härliga tjejer.
Det var jag, Agnes, Malin, Alicia och Elin som var där för att planera dansen till Agnes projektarbete, som är en konsert. Den är redan om en månad och tills dess ska vi lära oss ca 9 dansnummer och jag ska göra en egen koreografi.
Det blir sjukt tufft, men vi klickade bra och alla är duktiga dansare så detta ska nog allt gå ska ni se!

Jag ska nog försöka börja på min egen dans nu i eftermiddag.
Dricka lite smoothie, se på tv och plugga lite matte.
En lugn avslutning på en verkligen toppen, underbar helg! Tack till alla som har gjort den så bra!


Ett nyttigt begär.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0