Now you're jealous

Efter lite dans och mat i magen var jag på så mycket bättre humör.
Umgicks lite med Julle innan jag drog mig mot Solhuset. Det visade sig att det hade flyttat! (Jag solar inte särskillt ofta, hehe). Eftersom jag inte har någon aning om var det ligger nu så fick det bli premiär på Meddo. Dock tyckte jag knappt det blev någon skillnad i färg. Rekommenderar hellre Klitte eller Solhuset (även om jag tycker att man ska sola solarium ganska lite).

Sångrepet var lite småsegt, men jag snackade bort slötiden med gött folk. Det känns bra inför framtiden att öva sång och stämmor igen!

Klockan är mellan nio och tio en tisdagskväll, vilket såklart innebär House.
Sen kan jag köra Private Practice marathon, eller varför inte One Tree Hill? Jag börjar ju trots allt tio över ett imon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0