I want it to be good so badly

Sitter i Falkhallen mellan två danspass och passar på att blogga lite- låter det bekant?

Jag har väl inte så jättemycket nytt att komma med. Mina dagar just nu är ju som sagt skola, Halmstad, hem, sova och så går det runt.
Visade nyss min dans till slutproduktionen för lärarna och tummen upp kan jag säga! Superhärligt, för jag har haft lite prestationsångest om den. Så nu ska jag upp och lära ettorna lite till innan jag rusar till tåget.

Idag blir det första genrepet inför en minipublik. Det är Klaras pappa och flickvän som kommer, så en liten mjukstart inför publikgenrepen imon och premiären på fredag!
Första dagen utan Daniela med, wish us good luck!



PUSS

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0