How we did

Jag har haft så sjukt, himla kul!
Vårt uppträdande gick hur bra som helst och vilken häftig känsla!
Vi tog ingen placering (1-3) men vi har fått grym feedback. Många tyckte vi hörde hemma i toppen, konfernciären trodde vi skulle vinna och juryn sa efteråt att vi låg väldigt högt på deras lista- så himla kul att höra!
Fick lite annan feedback från juryn också, både grejer de tyckte var väldigt bra och sånt vi behöver jobba mer på.

Nu är jag väldigt trött, så jag kommer nog somna snart.

Btw, spana in Facebook, det har redan kommit upp massa bilder från vårt nummer! Bara att gå in på min profil.


R A Dance (Alicia och jag)

Dance Dynamic (Malin, Louise, Alicia, Sara och Anna)

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Så kul att det gick så bra för Er och att de gillade Ert program.

2011-10-09 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0