A really good day

Hittills har denna dag varit superbra!!
Och med tanke på att det är streetjazz som återstår lär den knappast bli sämre!

Jag är faktiskt hemma nu istället för på musikalen för jag kände att jag verkligen behöver både vila och plugga.

Vi fick håltimme idag och passade på att kolla lite på marknaden. Vaniljfudge och kolaremmar fick följa med mig hem, hihi.
Musikernas slutproduktion var jättebra och jag ska gå imon med för jag vill verkligen se resten!

Jobbintervjun på Business Linc kändes verkligen jättebra! Så nu håller vi tummarna!
Jag har också fått telefonsamtal om två jobbintervjuer till idag- helt galet!
För en vecka sedan trodde jag att jag riskerade att bli helt utan jobb i sommar och nu känns det mycket mer lovande!
Men vi ska verkligen inte ta ut något i förskott! Får bara göra mitt bästa och hålla tummarna.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Dennis

De som ringt idag är de sommarjobb eller tillsvidare jobb?

2012-04-18 @ 17:54:05
Postat av: mormor

Vi får verkligen hoppas att Du hittar något att göra i sommar. Vi håller tummarna men Du klarar även detta själv.

2012-04-18 @ 22:25:38
Postat av: Rebecca

Sv: Det ena var nog sommarjobb och den andra kan man nog fortsätta på sen

2012-04-18 @ 22:35:21
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0