Awesome day

Hittills har dagen varit riktigt bra och den ser inte ut att bli sämre!

Det enda dåliga var att jag fick sitta och kolla medan klassen lärde sig en lyrisk dans till Cry med Rihanna. Låt jag älskar + dansstil jag älskar = inte kul alls att tvingas sitta och titta!

Men vilken dag sen då!
Fick ett telefonsamtal från Business Linc om att jag har fått jobb där. Eftersom de hade sagt att de skulle ge besked först nästa vecka var jag inte beredd på det alls och det blev en minst sagt positiv överraskning!
Det är ju detta jobbet som jag har gått och hoppats på under våren!

Sen gick den muntliga och skriftliga redovisningen finfint, vilket inte heller satt fel.

Så nu är jag hemma och mellanlandar innan det blir dans i både Halmstad och Falkenberg (eller ja, ta det lugnt för min del).
Unnar mig lite choklad en dag som denna!


Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis till att Du fick detta jobb. Nu har Du det bra ordnat för sommaren och hösten.

2012-04-26 @ 17:54:14
Postat av: Ros-Marie Berg

Helt underbart, sicken sommar och höst du har framför dig. Jobb i 8 timmar och sedan fritt fram att göra vad du vill efter det. :)

2012-04-27 @ 06:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0