Just show me you care

I ett försök att bota mitt dåliga samvete över att inte ha skrivit ett enda ord på engelskaprojektet har jag pluggat matte, dans, religion och naturkunskap.
Dessvärre ändrar det inte att engelskaprojektet ska vara inne imon...

Men hur tusan ska man kunna skriva ett "källkritiskt miniprojektarbete om en kontroversiell fråga" när man inte går samhäll som resten av engelskaklassen, utan går estet och har haft två lektioner om källkritik någonsin??

För att jag tycker synd om mig själv ska jag nog tröstäta massa frukt och gräva ner mig i soffan för att se på tv med familjen, haha. Sounds pretty good to me!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

vitaminbomber!!!!!!

2012-04-29 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0