Morning sunshines

Gårdagen var väldigt lyckad!
Dock var det rätt fail för jag stressade som tusan från barndansen till Halmstad, och när jag kommer dit visade det sig att det hade stått fel på facebook och det började inte förrän en timme senare!
Showen var i alla fall super! Det var kul att se så många duktiga talanger från Falkenberg som jag inte visste om!
Jag kollade med Viccan och Isabelle, och sen kom Klara dit och så stack vi hem till henne och bara snackade och hade det mysigt.

Nej, nu får vi tar och dra oss upp! Dansauditions nästa!


Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till!!

2012-04-14 @ 09:24:03
Postat av: mormor

Lycka till!!

2012-04-14 @ 09:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0