My body will most likely hurt tomorrow

2 timmar med intensiv dans känns bra i kroppen! Jag kände mig extra pigg i kroppen så vi körde till och med styrkan och stretchen två gånger. De kanske inte är lika glada på mig imon, hehe.
Vi körde också en koreografi till California King Bed som jag tidigare använt som auditionsdans för att välja ut dansare i olika situationer.
Det är lite synd dock att den aldrig kommit på på scen, för den är fin!
We'll have to see what we can do about that.

Nu bläddrar jag lite i H&M katalogen. Jag och Eve har försökt planera in en shoppingdag ett bra tag och imon blir det till slut av.
Jag är så redo att få in lite mer vårkläder och färg i garderoben!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jaså det skall bli syskonshopping imorgon. Vart bär det då iväg?? Inte blir det Fbg. inte. Halmstad, Varberg??

2012-04-03 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0