The saddest episode of the show

Idag gick vi in i klassrummet i tron om att vi skulle sitta där och skriva uppsats för svenska nationella i fem timmar- 1 timme och 20 minuter senare gick halva 09esb därifrån, haha. Men jag kände mig nöjd, so why stay?
Sen stack jag och Sandra och solade lite, åt i skolan och så stack jag hem.
Ingen annan är hemma, så det har varit jag, mina vindruvor och gamla OC-avsnitt. Pretty nice!

Nu måste jag dock trotsa regnet och cykla tillbaka till skolan för att se en konsert med en stråkorkester. S-e-g-t!
Fine ifall det hade varit dans, men att göra en stårkkonsert obligatoriskt för samtliga estetinriktningar känns onödigt...



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

En del måste gillas antingen man vill eller inte.

2012-04-25 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0