Couldn't this day just end?

Jag känner att denna måndag inte är någon favoritdag direkt.
Varenda ledig minut jag får åker projektrapporten fram och trots att sidantalet hela tiden ökar verkar det inte bli mindre kvar att skriva om!
Dessutom snöade det nyss! Vill . Inte . Ha . Mer . Jäkla . Snö !
Jag vill ha vår, gå runt i tunn jacka, börja sola så smått i trädgården och kunna cykla till och från skolan utan vantar och mössa.
Just nu fryser jag så mycket att jag faktiskt är blå/lila om händerna och läpparna. Inomhus. Hur fel är inte det?

Det enda positiva med den här dagen kommer typ vara när den är slut, haha. Det är när projektrapporten är inskickad- kan bli 22.00 lika gärna som 03.00... Men vilken känsla sen! Får fira med glass eller nåt!


Hur underbart hade det inte varit nu med beachvolleyboll på en strand i Thailand...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0