Why am I not more efficient?

Detta som skulle bli en så himla produktiv dag... Hehe.

Jag har i alla fall skickat in ansökan till högskolan nu.
Det finns inte en chans att jag hinner gå till hösten, ens om jag visste vad jag ville plugga till, men folk säger att det inte kan skada att se om jag skulle komma in på de program jag är intresserad av i dagsläget.

Jag har också sett ut som en idiot här hemma när jag har provat att dansa i olika jeans inför Dansens Dag, haha. Det är en speciell spark som ställer till det och jag var smått påväg att ramla ett par gånger, men den bjuder jag på.

Vad säger ni?
Tillbaka till att försöka (!) få plugg gjort?

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Din slogan får väl "Skam den som ger sig"

2012-04-15 @ 21:23:51
Postat av: Anonym

2012-04-16 @ 15:10:43
Postat av: Dennis

Vad sökte du för program?

2012-04-16 @ 15:11:24
Postat av: Rebecca

Sjukgymnast på Göteborgs Universitet

2012-04-17 @ 14:13:43
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0