A great weekend

Efter förfest med ett gäng goa igår kväll så blev det bara jag, Pelle och Martin som drog vidare till Halmstad och B&B- men attans vad kul vi hade!
Dessutom mötte man ju typ halva Falkenberg, haha.
Det dansades som sällan förr och det var en mycket nöjd tjej som somnade i sin säng vid fem-tiden.

Idag har jag varit på Gekås med Veronika.
Jag kände att hon hade betydligt mer vuxenpoäng med sin golvmopp, spegel, kryddor med mera, jämfört med mig som köpte typ underkläder, hygienartiklar, och iPhone-skal, haha.
Fick i alla fall några vuxenpoäng för matlåda.

En fin dag med en fin vän helt enkelt.
Och förresten, jag fullkomligt älskar mitt nya skal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0