A week without a washing machine requires a lot of clothes...

Vad händer det för kul en lördag som denna? En himla massa!

Det är klubbpreimär i Halmstad, någon skatefest på B&B, en mega utefest i Skåne, chillkväll hos Ulrika med mera.

Och vart spenderar jag kvällen?

Hemma.

 

Jag har nämligen knappt kommit någon vart alls med packningen!

Jag skrattade när jag såg att mamma hade hämtat ner den stora resväskan, men nu börjar jag tro att den kommer behövas.

Jag menar- 5 olika uppsättningar med danskläder, 2 par dansskor, en enorm neccessär, sängkläder, duschgrejer, vardagskläder, festkläder and the list goes on and on!

Det känns som om mina 8 dagar i huvudstaden kommer kräva större packning än jag någonsin tidigare haft, haha.

 

Dock har jag rejäla prioriteringsproblem (as always).

Den senaste timmen har jag myst i min nya "onepiece", ätit en enorm skål jordgubbar och fixat naglarna framför Desperate Housewives.

Medan mitt rum ser ut som om någon har rivit ut halva min garderob och jag åker imorgon bitti.

Dessutom börjar jag på fullaste allvar tro att jag har ett litet monster inne på mitt rum som äter upp mina grejer, för jag hittar verkligen inte vissa saker!

 

 

En halvtimme senare:

Jag tror att jag kan ha skrämt monstret. Jag har hittat solglasögonen, neccessären och vattenflaskan, som alla hade varit försvunna i någon månad. Då är det bara mitt Espresso House-kort kvar...

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0