Bad luck/good luck Friday

Idag har de små marginalerna verkligen inte varit på min sida, haha.
På väg till jobbet fick jag punka på cykeln, så jag fick skynda hem, ta mammas cykel och cykla till jobbet som aldrig förr. Och komma en minut för sent! Surt!
 
Under dagen dog min mobil, vilket är världens minsta problem, förutom när man har kontakt med tre olika personer för att fixa en viktig grej- mer om det om en liten stund!
 
Efter jobbet hade jag bråttom iväg från jobbet, och då hittar jag såklart inte cykelnyckeln.
Efter att ha rotat igenom fickor, jacka och väska tre gånger upptäcker jag att nyckeln hade ramlat ut i skåpet och lyckats hamna under en annan tjejs skor, haha.
 
Men sen har det vänt.
Jag har suttit på Falkmanska med Helena och Elin för att snacka barndans och annat som alltid lyckas komma på tal. Mysigt!
Ikväll ska jag träffa Jill och sen blir det tidig sänggång för att orka jobba tidigt imon.
Och planera inför en av årets stora höjdpunkter!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0