Beautiful day

Åh, det blev en stranddag till i sommar!
Perfekt tajming för min syster och alla andra som börjar skolan imon, haha.
Dessutom är "badjävlarna" borta och bara falkenbergarna kvar på stranden.

För visst blev det någon timme på stranden efter jobbet.
Det var väldigt spontant och oplanerat, så jag joinade faktiskt min systersons hennes kompisgäng, och det var mer än ok.

Kvällen har jag spenderat med min underbaraste Veronika.
Min ursprungliga plan var att släpa med henne som en överraskning till Göteborg för att se Magic Mike som har premiär idag och som vi två tjatat ett bra tag om att se.
Tyvärr gick inte det ihop med våra jobbscheman, men istället blev det en härlig middag på uteservering nere vid Ugglarps strand och solnedgången.
Vitlöksbröd till förrätt och sen oxfilé- det var nästan så man rullade därifrån, men oj så gott!
Vi bara snackade och skrattade massor.
Min bästa vän (en av sex, om ni tycker det är förvirrande, haha) flyttar till Jönköping i helgen för att börja plugga, och jag kommer sakna henne så mycket att jag faktiskt grät en skvätt tidigare i veckan vid tanken på det.
De senaste par åren har vi blivit så mycket tajtare och Veronika var min starkaste klippa när det tog slut med Julle.
Dessutom, vem ska jag nu åka hem till om kvällarna för en spontankväll med enorm fruktsallad och tjejsnack?
Älskar dig enormt vännen ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0