Bounce Summercamp dag fem

Sista dagen var lika bra som de tidigare.
Idag var det hiphop med först Joe och sen Fille som gällde.
Innan jag åkte hit var jag lite småskraj inför hiphopen, men det har varit superkul att köra och jag tycker ändå jag klarade av det klart godkänt.
Vi får väl se om ett par veckor när filmerna kommer upp på YouTube, hehe.

Usch, jag är typ jättenere över att det redan är över!
Det har varit så himla grymt och tiden har verkligen sprungit iväg!
Nu håller jag alla tummar och tår och hoppas att det blir igen nästa år!
Vi snackade lite med Ambra efteråt och det är inte ute ur tankarna i alla fall.
Oavsett hur det blir är jag i alla fall jätteglad över att jag har varit här i år!

Nu ska jag och Emma till hennes kompis för att äta och förfesta och sen blir det utgång.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Så nöjd Du ser ut. Härlig bild!!

2012-08-10 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0