Bounce Summercamp dag tre

Dagen började med ett (om möjligt) ännu svettigare pass för Alvaro.
Jag vet ärligt talat inte om jag någonsin förr har varit så slut efter ett danspass.
Den sista halvtimmen ville kroppen bara ge vika, men ändå körde man på järnet- underbart för psyket att ha klarat!

Jazzen med Ambra var super!
Tuff uppvärmning, mördande pilates och en modern/jazzig koreografi lite i stuk med Loreens Euphoria (som just Ambra hade koreografera).
Sen efteråt snackade jag lite med Ambra, för hon har haft samma axelproblem som jag har.
Fick lite tips som förhoppningsvis ska hjälpa och sen var det riktigt skönt att få konkreta bevis på att man kan klara av att bli proffs trots axelproblemen.

Sen idag flyttade jag hem till Emma, där jag ska spendera resten av veckan. Så mysigt så!
Förutom att göra mig smått hemmastadd har vi spenderat kvällen på Café 60 med ett gäng av hennes kompisar.
Men nu börjar det bli hög tid för mig att komma i säng!
Imon väntar en hel jazzdag- först Jennie och sen Ambra.
Hur bra som helst ju!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt att Du tycker att dessa dagar ger Dej så mycket. Ha det nu lika bra de resterande dagarna innan Fbg. och jobbet väntar.

2012-08-09 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0