Bounce Summercamp dag två

Full rulle här i Stockholm.

Med förvånadsvärt lite träningsvärk (så sjukt värt det att vi stannade kvar igår för att stretcha) väntade idag hiphop med först Fille och sen Joe (ännu mer eyecandy- we like!).

Åh, asså alla är så grymma på sina egna sätt! Ingen är den andra lik och det äger.

 

Sen på eftermiddagen fanns det tid för en powernap innan kvällens aktiviteter, men tror ni inte då att världens klant lyckas försova sig?!

Vi skulle vara på plats åtta så jag hade satt två alarm vid sex-tiden, men vaknar tjugo i åtta av att Viccan ringer och undrar vart jag är. FML big time på den!

Fick typ en hjärtattack och fick slänga på mig kläder och lite smink, för att sedan rusa.

Det var grilllkväll och loppis på DiAmbra, som är Ambras dansskola.

Tyvärr var det inte så mycket folk eller så mycket som hände, men ändå en soft kväll med Halmstadsgänget.

 

Nu tickar klockan iväg och jag får väl hoppas att powernapen inte hindrar mig från att somna nu.

Imon väntar en tuff dag och träningsvärken lär vara värre, haha.

 

Jag märkte förresten en av nackdelarna med gemensamma toaletter och dusch.

När jag skulle fixa iordning mig för natten hörde jag att någon spydde på toaletten intill!

Jag får, får, får, får INTE bli sjuk nu!

 

Som tur är så flyttar jag hem till Emma imon!

 

Jag kör ett nytt försök på att få upp lite bilder för att väga upp all denna text. Ida och Viccan första kvällen, ett gäng svettiga och nöjda tjejer efter första dagen och två små egopics.

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0