A week I will never forget

Då var jag hemma i Falkenberg igen och imon bitti är det tillbaka till "verkligheten" och jobb klockan sju som gäller.

 

Men oj vilken vecka och avslut på sommaren jag har haft!

Inte bara har jag fått fly vardagen ett tag och slippa jobba- jag har fått njuta av en vecka i härliga Stockholm och spendera tid med min fina vän för första gången på hemmaplan för henne.

Jag har umgåtts med gamla vänner och nya, samt lärt känna många bättre än förr.

Jag har shoppat, ätit gott och festat.

 

Men framför allt har jag dansat.

Jag har dansat så att svetten har runnit som aldrig förr och så att jag knappt har kunnat stå på benen efteråt.

Träningsvärken har funnits där och blåmärken likså.

Jag har fått träffa mina största förebilder och fått ha dom som lärare.

Dessutom är de Sveriges största dansgrupp genom tiderna och avslutningsföreställningen sålde ut Globen 5 gånger- det är ju helt sjukt!

Alla har de sin egen stil och härliga attityd- ingen är den andra lik.

Det är omöjligt att välja ut en favorit men hade jag fått dansa för endast en av dom igen skulle det bli Jennie.

Men oj vad jag hoppas av all min kraft att jag får möjligheten att dansa för dom alla igen!

Denna veckan har gett mig ny lust att verkligen vilja kämpa och ständigt bli bättre.

 

Tack till alla som har gjort denna veckan så oförglömlig! ♥

 

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilken vecka Du haft. Minnen att ta fram när vardagen känns trist.

2012-08-12 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0