Fresh air made me realize some things about what I want... The future will tell

Det bev inget Ängelholm för min del.
Tanken var att jag skulle kört ner Eves lag till en utomhuscup i innebandy och kollat på dom, men det körde ihop sig med antalet platser och så, så jag bestämde mig för att jag lika gärna kan kolla på matcher här i Falkenberg till hösten.
Typiskt bara att detta skulle komma fram efter (!) att jag hade gått upp halv åtta, duschat och ätit frukost...
 
Men jag tog igen min förlorade sömn senare på soffan, hehe.
Fram mot eftermiddagen kände jag mig sjukt oeffektiv, så jag körde en tuff löprunda, dans- och stretchövningar, så jag nu kan ha lördagsmys med gott samvete.
 
Det blir den sista Harry Potter-filmen med mamma och syster.
Jag kan inte förstå att de inte har sett den än! Riktigt storslagen film om ni frågar mig!
De har ju inte läst böckerna heller, så de har ingen aning vad som händer!
Nörd? Jag? Nejdå...
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0