I would give so much to get another Senior Year- to feel that companionship for one more year before we all take off

Tidigt i morse kan jag lova er att jag saknade Röda Faran.
Den var min i en vecka under mormor och morfars resa, men idag var det slut på det sköna livet och tillbaka upp på cykeln.

Efter jobbet drog jag mig till stan för att träffa Marta.
Vi skulle ses utanför Falkhallen och det kändes jättekonstigt att se en massa yngre lämna skolan, se lärarna och försöka låta bli att tänka "min skola" och "mina lärare".

Eftermiddagen var supermysig!
Vi sprang på Gella, Björn och Daniela så vi snackade lite sommarhändelser och framtidsplaner med dom innan vi slog oss ner på Stålboms.

Jag unnade mig en mango-persikasmoothie och kladdkaka minimarshmallows (himmelskt gott!) och satt och snackade om allt mellan himmel och jord, precis som alltid.
Ännu en fin vän som ska ge sig av för att plugga (Uppsala), men vi får försöka ses när vi väl kan!
Vi har känt varandra i såpass många år att vänskapen består även om man inte syns en gång i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0