I'm going to see Lady freaking Gaga

Japp, ni läste rätt!
Även jag ska få åka och se hon som ska vara världens bästa liveartist!
 
Igår gick jag på jobbet och smått beklagade mig över hur gärna jag ville se Lady Gaga, när plötsligt Jesper säger att han försöker få sålt två biljetter till söndagens konsert i Köpenhamn.
Snacka om flyt!
Nu behövde jag ju inte ta ledigt från jobbet och kan åka!
 
Sagt och gjort, jag och Veronika köpte biljetterna och nu har också Johanna lyckats få tag i en.
Hur G-R-Y-M-T som helst!
Jag har aldrig varit i Köpenhamn innan (förutom på Kastrup), jag fullkomligt älskar Lady Gaga och vid min sida kommer jag ha två av mina bästa vänner.
Åh, jag är någon galet taggad!
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Kan gissa att Du gillar detta.

2012-08-31 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0