Jealousy is a greeneyed little monster

För någon timme sedan kom Eve och hennes kompisar fram till Stockholm.
Ikväll ska de se Lady-freaking-Gaga!

Åh, jag är så avis att jag knappt vet vad!
Jag ville jättegärna följa med men vågade inte be om mer ledigt från jobbet, speciellt inte med tanke på att provanställningen knappt ens hade börjar när biljetterna släpptes.

Men min syster förtjänar detta.
Hon är det största Lady Gaga-fanet jag vet. Hon lyssnar på henne hela tiden, kan låtar jag inte ens har hört och stod bland de första i kön när biljetterna släpptes.

Så njut nu allt du kan, fina syster!


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

ja, Evelina är nog hyfsat nöjd i kväll. :))

2012-08-30 @ 20:35:53
Postat av: Mari-Anne

Detta kallar jag SYSKONKÄRLEK när Du unnar Eve att komma till Sthlm och lyssna på Lady-Gaga fastän att även Du ville varit med.

2012-08-30 @ 22:08:27
Postat av: Ros-Marie

Har du tur kommer du ju också att få uppleva detta. :)

2012-08-31 @ 10:52:43
Postat av: Mari-Anne

Har just läst att det blev Lady Gaga för Rebecca med. Vilken tur!!

2012-08-31 @ 23:10:04
Postat av: syster

love u, du förtjänar också det!

2012-09-02 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0