One example of why I shouldn't write while almost sleeping

Gud vilken tv-nörd jag känner mig som ikväll!
Först Robinson med Eve, sen Dallas med mamma och nu tänkte jag gosa ner mig i sängen och se Vampire Diaries, haha.
Supermysigt dock!
 
Det är nästan så att jag tänker läsa Hunger Games istället för att känna mig duktig, men den kan jag inte lägga ifrån mig när jag väl börjar läsa, och det är inte så passande när alarmet ringer klockan fem imon.
Så, Vampire Diaries it is, och jag får leva med att känna mig som en tv-nörd.
Dagens i-lands problem, don't you think?
 
Okej, förlåt för ett totalt meningslöst blogginlägg, men det jag ville komma fram till med det var att det är fascinerade att vi kan bli så beroende av realityserier eller påhittade historier, och samtidigt mysigt att man kan hitta en gemensam nämnare med så många andra genom dessa påhittade historier.
För kom igen- har ni inte alla i alla fall någon gång livligt diskuterat en film, serie eller bok med någon?
Eller som mig, tillsammans med andra kollar på dessa och riktigt lever er in i vad som händer- med skratt, tårar och allt däremellan?
Bryr er om personerna nästan som riktiga människor, och har karaktärer som ni älskar och karaktärer som ni hatar.
 
Okej, nu måste jag verkligen vara trött, för jag vet knappt själv vad jag babblar på om, haha.
Antar att jag publicerar detta ändå för att bjuda på mig själv och så jag själv kan skratta åt det senare, haha.
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0